|
Mihai Muntean
|
 |
« Reply #1 on: Sunday December 14, 2008, 14:58:06 PM » |
|
Multumesc tuturor,pentru apreciere,asa cum le multumesc colegilor si prietenilor,alaturi de care m-am implicat activ in acest proiect politic. Unanimitatea absoluta a acestei alegeri ma onoreaza si responsabilizeaza in aceeasi masura.Multumiri speciale ii adresez public,doamnei, colegei,prietenei si avocatului Geta Lupu,primul "secretar national" si membru fondator al PIR,cea care cu tenacitate,autoritate si discretie, demnitate si onoare a condus si reprezentat o pina acum partidul nostru,in perioada cea mai dificila a oricarei organizatii; cea de inceput,formare si crestere.Capitalul de incredere cu care am fost investit,este semnul inceputului schimbarii unor mentalitati.Sunt constient ca am obligatia morala de a confirma increderea tuturor si va asigur ca acest lucru este dorinta mea cea mai mare. Echipa crede in mine,iar eu cred,ma bazez si am nevoie de ea. Avem nevoie deasemenea de implicarea si participarea tuturor celor care considera ca Românii din diaspora pot,au dreptul si trebuie sa aiba reprezentanţa la nivel institutional si politic,cu drepturi depline de cetateni ai Europei si ai lumii,in tarile de adoptie. Programul nostru si structura a "secretariatului national",vor fi aduse la cunostinta curind. Doresc tuturor "spor la munca" si fiindca sarbatorile craciunului sunt foarte aproape,un sincer si din inima "La multi ani noua tuturor",familiilor si celor dragi noua,comunitatilor Române de pretutindeni,popoarelor noastre Român si Italian,tarilor noastre Italia si România. Un an nou fericit!
Mai mult ca oricind "Uniti suntem o forta"!
Mihai Muntean Secretar national al partidului "Identitatea Româneasca" Roma,Italia 14/12/2008
Carissimi colleghi e amici del PIR,tengo a ringraziarvi a tutti per l'appoggio e la fiducia dimostrata nei miei confronti,affidandomi la piu grande responsabilita' del partito,quale Segretario Nazionale.Ringrazio pertanto calorosamente alla nostra collega,signora,amica nonche avvocato, Geta Lupu,il primo segretario nazionale,membro fondatore del PIR,persona dalla grande tenaccia,autorità,discrezione ed onore,che ha saputo dirigere e rappresentare con grande saggezza,il nostro partito durante il periodo piu dificile di qualsiasi struttura. Cioe,quello della nascita,inizio,strutturazione e crescita, quale per motivi personali ha dovuto lasciare l'incarico.L'unanimita del vostro voto,e un atto di grande onore ed un segnale di un cambio fondamentale di mentalita.Il mio grande desiderio,e quello di poter confermare tramite il mio impegno,la vostra scelta. La squadra si fida di me,ed io mi fido de la squadra e ho bisogno di essa.Abbiammo bisogno della partecipazione di tutti coloro che pensano e desiderano che i Romeni della diaspora ,posono,hanno il bisogno ed il diritto della rapresentanza al livelo istituzzionale e politico a pari dirritti dei cittadini Europei e del mondo, nei paesi di adozione. Il nostro programa nonche la struttura del segretariato nazionale saranno pubblicati in breve tempo!
Nel ringraziarvi di nuovo ,vi auguro un buon lavoro,e siccomme le feste natalizzie sono vicine ; "Tanti auguri a tutti noi,ai nostri cari,alla comunita Romena ed ai popoli Italiano e Romeno,ai nostri paesi Romania ed Italia". Buon natale a tutti,e buon anno nuovo!
Ora piu che mai "Uniti siamo forti"!
Mihai Muntean Segretario nazionale del partito "Identita Romena" Roma,Italia !4/12/2008
|